Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe

Har du spørgsmål? Her på siden kan du finde svar på de oftest stillede.
Finder du ikke svaret her, er du også velkommen til at kontakte os på mail eller telefon, hvor vi sidder klar til at hjælpe dig! 

Bestilling / levering

Hvor lang er leveringstiden?
Hvis du har valgt en levering i danmark, vil den vejledende leveringstid være anvist på varesiden- og typisk dagen efter bestilling på lagervarer.

Vi tager forbehold for, at pakker kan blive forsinket ved vores fragtleverandører – men vi lover, at vi altid gør hvad vi kan, for at få din ordre frem til dig så hurtigt som muligt.
Kan jeg afhente min ordre?
Ja, du kan afhente din ordre. Vi tager forbehold for Covid-19 og du kan først afhente efter du har modtaget en bekræftelse fra os om, at din pakke er klar til afhentning.
Min pakke er afsendt, men er ikke ankommet?
Du kan følge din pakke via Track&Trace linket i ordrebekræftelsen eller under "Ordrehistorik".

Være opmærksom på, at der kan gå op til 24 timer før opdateringer på transportørens hjemmeside er synlige.
Hvornår på dagen bliver min pakke leveret?
Har du bestilt med GLS vil din pakke typisk blive leveret mellem 9 og 16.
Har du bestilt til afhentning, vil din pakke typisk være klar til afhenting 1-2 timer efter bestilling, såfremt vareren er på lager.

Betaling

Hvad er krav om NemID ved betaling?
Den. 1. januar 2018 blev det et krav fra Nets, at der er mobilnr. tilknyttet dankortet. I processen i at tilknytte mobiltelefonnummeret til dankortet, benyttes NemID for at verificere, at du er ejeren af kortet. Dette for at sikre dig som forbruger mod misbrug.
Den. 11. Januar 2021 kom PSD2/SCA - Læs mere om det Her
Hvordan vises priserne?
Er du gæst eller logget ind som privatkunde, vises priserne inklusiv moms.
Logger du ind som erhverv vises priserne eksklusiv moms.
Opræver i betalingsgebyrer?
Nej, vi opkræver ikke gebyrer, når du handler på matkom.dk
Hvordan kan jeg betale?
Du kan betale med betalingskort, herunder: Dankort, Mastercard, Maestro, VisaCard, VisaElectron, JCB Card, American Express.
Derudover tager vi også imod MobilePay betalinger.
Erhvervskunder kan betale via bankoverførsel efter aftale.

Betalinger hæves først, når vi sender varen eller varen er afhentet.

Fortrydelse

Hvor lang tids fortrydelsesret har jeg?
Du har Jf. Forbrugeraftaleloven § 19 14 dage efter indgået aftale til, at fortryde dit køb.
Så længe varen/vareren returneres i original emballage, eventuel forsegling ikke er brudt, og de ikke er taget i brug, vil du kunne få alle pengene retur.
Hvordan/hvor returnerer jeg?
Produkterne pakkes forsvarligt og sendes til:
Materielkompagniet.dk ApS
Jens Juuls Vej 10
8260 Viby J
Mærkes: Returret Returlabel kan bestilles via https://return.shipmondo.com/matkom

Reklamation

Der er fejl på mit produkt, hvad gør jeg?
Har du modtaget et produkt, der er beskadiget eller defekt, så kontakt os hurtigts muligt på kontakt@matkom.dk eller via kontaktformularen forneden.

På elektroniske varer har du Jf. Købeloven 2 års reklamationsret. Nogle mærker kører endda med udvidde garantier.

Har du stadig spørgsmål?

Har du yderligere spørgsmål eller brug for hælp med noget andet, så tøv ikke med at kontakte os via vores kontaktformular, på telefon eller e-mail.

Kontaktoplysninger

Jens Juuls Vej 10
+45 30204848
kontakt@matkom.dk

Telefonens åbningstider

Mandag: 07:30 - 15:30
Tirsdag: 07:30 - 15:30
Onsdag: 07:30 - 15:30
Torsdag: 07:30 - 15:30
Fredag: 07.30 - 15.00

Kontaktformular